Brezilya Nakışı




BREZİLYA NAKIŞI
ÇİÇEKLER










 BREZİLYA NAKIŞI - ÇİÇEKLER
 BRAZİLİAN EMBROİDERY - FLOWERS


Nakış severlerin asıl arzusunun aslında renklere ulaşmak ve onları kullanmak olduğunu düşünüyorum çoğu zaman..
Bu işi en çok sevdiren de renkler oluyor...Bir arada yarattıkları ahenk...
Bu çizimdeki renkleri bir arada kullanmayı hep çok istedim. Yağ yeşili mükemmel bir ton.

Nakışseverseniz eğer girdiğiniz her dükkanda nakışa uygun objeler araştırır oluyorsunuz. Hep bir şeyleri nakışa uyarlama sevdası. Olduk olmadık yerlerden bir sürü obje evde birikmeye başlıyor. Çekmecelerde, sandıklarda, yatak altlarında....

Bir tarihte IKEA'dan almış olduğum ayaklı çerçevelere uygun çizim ve renkler hayal ediyordum.
düz ve sade olmalarını istedim.
Önce eskiz defterimde çizimleri bitirdim. Aquarell boyalarla..

Sonra başladı nakış macerası.....







Kumaşın üzerine sarı karbon kağıdı ile deseni transfer ettim.
Nakış yünleri kullandım. ÇİZMELİ'NİN  BELSU'NUN nakış yünleri...
Renkler kendiliğinden tasarlanmadan oluştu. Bazen spontane takılmak çok daha keyifli.
Çok da çabuk bitti. Tam kapasite ile işlerseniz 3 ila 5 saatte bitirebilirsiniz.
Birilerine hediye arıyorsanız. son hali aşağıdaki gibi oldu..






IKEA ÇERÇEVEYE TAKMAKSA ÇOK BASİT






HEDİYE EDİLMEK ÜZERE SON DURUMU











Belki çerçeve üzerine de bazı süslemeler yapılabilir. Belki içindeki desen ve renklerle köşelere birer mini motif yağlı boya ya da gazlı kalemlerle... ya da hoş mesajlar olabilir.
Hediye olarak çok anlamlı buluyorum. Sizden bir hatıra olarak çok uzun yıllar kalabilecek ve pek çok nesille devam edecek. Avm lerden aceleyle ve düşünülmeden alınan hediyelerle kıyaslandığında içinde özen ve emek olduğu için çok özel kalacaklar.


2. ÇERÇEVEYE NE OLDUĞU PEK YAKINDA BU BLOGDA...




Popüler yayınlar