Kurdele Nakışı


GÜL PANO



İlk kurdele çalışmam....




İlk çiçek ve yapraklarımı Esra Memioğlu göstermişti.. Ağustos sıcağında evlerinin bahçesinde.. Ahşap bahçe takımlarında oturup, bir gün önceden kalan kek ve börekleri yedik.  Kurdele işini sergide gördüğümde çok sıcak ve sevimli gelmişti.. 

Ben de istiyorum diye tutturmuştum Esra'ya.. Bir kaç saat içinde yaklaşık 3,5 örnek çalışırken, inanılmaz bir istek duyup, Bu işi geliştirmeye karar vermiştim. 

Bir, iki gün sonra koşa koşa bir kaç tuhafiyeci dükkanı dolaşıp, birkaç çeşit kurdele, iğneler vesaire ne varsa toplayıp, soluğu evde almıştım.. Örnek değil, tek bir parça çalışmak istiyordum.. Esra'nın verdiği kitaptan bu yukarıdaki işi modeli seçip, başlamıştım.. 

Şu an bana o kadar basit ve kolay gelen bu modeliişlemek için 3 gün uğraştığımı hatırlıyorum.
Şimdi olsa 2,3 saatte bitirebilirim. Ama bitince çok beğenmiştim.

Şimdi ne yaparsam yapayım, bitince asla beğenmiyorum. Hepsinin karşısına geçip bir yığın hata ve sorun buluyorum.

Bu gül çalışmasını ne zaman görsem, o yaz sıcağında Sapanca'daki evin balkonunda, kan ter içinde kendimi ne kadar zorladığım geliyor aklıma..

O günden bugüne 3 sene geçti. Şimdi annemin koridorunu süslüyor..   




Popüler yayınlar