Keçe


KEÇE ÇİÇEKLİ ÇANTAM DA VAR!!

BAG WİTH FELT FLOWERS..




Keçe çalışılması çok keyifli ve her şeye çok yakışan ve çok şık duran bir malzeme.
Genelde piyasada sentetik keçeler çok yoğun satılıyor. Ancak, gerçek keçe tiftikleştirilmiş koyun, keçi yününden yapılıyor. Su ve sabunla tiftiklenip, sıkıştırılıyor.

Bu keçe çiçekleri kendim hazırladım.
Sentetik keçelerden aldım , hazır paketlerden.
Didikleyip düz bir yüzey oluşturdum. Yaparken youtube daki videolardan yararlandım. Müthiş öğretici videolar var. İngilizce felt, felting diye de arama yaparsanız mutlaka kendinize göre bir video bulacaksınız.

Su ve sabunla keçeyi sabitleyebiliyorsunuz. Ben sonra ütüledim. 
Güller için yaklaşık 5,6 adet elips şeklinde, daireler kestim. 2,3 adetini de daha küçük boyda daireler halinde kestim. iç taç yapraklar daha küçük olduğu için küçüklere de ihtiyaç olacak.


İç yaprakları biraz kıvırarak, büyükleri de  etraflarını çerçeveleyerek gülleri oluşturdum.Oluştururken gülün yapraklarını herbirini birbirine dikerek devam ettim. 
Kurabiye kalıplarını kullanrak yaprakları ve papatyaları kestim.

Kaşe bir kumaşı biraz yuvarlak kestim. Kenarlarını makineyle diktim. İçine de astarı unutmayın.







Tüm çiçekleri çantanın üzerine bir arada önce bir kompoziyon oluşturdum. Her birinin yerini  göz kararı saptadım. Son olarak tüm çiçekleri çantanın üzerine diktim.






Kurdeleleri de alttan tutturarak hoş bir hava vermeye çalıştım. 


Yaz ayları için harika bir çanta oldu. Severek kullanıyorum bu çantayı. 
Aslında biraz genç kız çantası gibi ama nasılsa benim de hala ruhum çok genç.. Ruhuma uyan bedenime de yakışır... Cıvıl cıvıl renkleri mutlu ediyor. Bu kadarı da yeter...

Gülllerin yapımı için de youtube daki videolarda yararlanabilirsiniz.








Popüler yayınlar