İllüstrasyon



İÇİMDEKİ ÇOCUK - İLLÜSTRASYON

CHİLDHOOD AND ILLUSTRATION



Yeni nakış projem için  sevdiğim tüm  figürleri biraraya toplayan bir çizim yapmak istemiştim.

Tüm bir günümü aldı ama umarım usta bir illüstrator olmayı başaracağım.


Bu desenleri nakışa uyarlamak için sabırsızlanıyorum. Bazı çizimleri aplike bazılarını ise basit nakış düşünüyorum.



1997 yılında çeşitli mesleki eğitimler alıyor ve bazı haftasonlarını eğitim uzmanlarıyla 5 yıldızlı otellerin toplantı odalarında geçiriyordum. Çok acıyorum oralarda geçen zamanlarıma..
 Belki de beni ben yapan bazı esintileri oralarda öğrenmiş ve varlığıma sindirmiş de olabilirim.

 Ama hakkımda öğrendiğim en acı gerçekle yüzyüze kalmıştım. 

Bir psikolojik analiz testinde hiç çocuk tarafımın olmadığı yetişkin tarafımın çok ağır bastığı ortaya çıkmıştı. 

Eğitim uzmanı , sanki çok kolaymış gibi , hemen bu çocuk tarafınızı yükseltin, mutlu olmanın en önemli yollarından biridir! demişti.. İyi de insan ruhunu saran kılıfın fermuarını açınca, öyle hop diye, ortaya çıkmıyor insanın çocuk ruhu... 


İşe bakın ki, benim bu gizli çocuk yönüm bir süre önce ortaya çıktı. 
Hatta beni illüstrator kullanmaya kadar itti. 

Şimdi sorun kalmadı yani..


Bu projede biraz stumpwork, biraz basit nakış, biraz aplike , boncuklardan yapılmış portakallar, keçeden mini yeşil yapraklar iyi olacak sanırım....


En güzeli de fikir benden, çizim benden, uygulamalar benden... Gittikçe daha özgün projelere yaklaşıyorum...


***









Yorumlar

Popüler yayınlar