Boyutlu Nakış




KELEBEKLER...

BUTTERFLİES...



Bu kelebekler olmadı...



Çok bi  hevesli başladım ama olmadı..








Harika bir fikrim vardı. Bu kelebekler çok ilginç bir projeye dahil olacaklardı.
Ancak hata yaptım.

Hem de daha işlerken bile anladığım ama bir türlü yoldan geri dönemediğim bir hata yaptım.
Kumaşları yanlış seçtim.









Kelebekleri önce çizdim. Çizimin üzerinden tel geçirip tutturdum.
Telin üzerinden battaniye ilmeği ile konturlerini oluşturdum. 
Buraya kadar herşey çok güzel...


Ancak kelebekleri kumaştan ayırmak için kenarlarından kestiğimde, yıkıldım...

Çünkü, kumaşlar o kadar ince kaldı ki, kelebekler düzgün durmadılar. Kumaşlar eğri büğrü oldu.

Aynen aşağıdaki gibi..








Oluşan gölgeleri siz de göreceksiniz. 

Kolalı gibi dik durmalarını istermişim ama anlayamamışım.
Her bir kelebek kanadı kıvrım kıvrım oldu..

Bu nakış denemesinden ne öğrendik...

Bir dahaki sefere seçtiğimiz kumaş, malzeme her ne ise,
çok daha dikkatli olacağız.

Sazan gibi her sevimli kumaşa atlamayacağız..
Olmayınca, acaba kola alıp kolalasam mı diye düşünmeyeceğiz.
Kola bulamayınca hiç bir yerde, boşa gitti onca zaman diye hayıflanmayacağız.
Zaten kola da çözüm olmazdı ki diye kendimizi avutmayacağız..

Enine boyuna düşüneceğiz..
Önce aklımızı sonra elimizi kullanacağız...

&&&



Yorumlar

Popüler yayınlar