İLLUSTRASYON

    İLLUSTRASYONA DEVAMM...

  Continue with illustration...





benim çalışmam (inspired from pinterest)



Pinterest de görüp beğendiğim bir çalışmayı kendi bilgilerimle yapmayı denedim.
Sonuç çok da fena olmadı sanırım
 Sadece saçları biraz hayal kırıklığı durumunda.
Ancak illüstratör le boyama yapmada hala iyi değilim.
Fırçaları da tam hakkıyla kullanamıyorum. Deniyorum, öğreneceğim.



pinterest den alıntıdır.


Bu da orijinal çizim. gölgeler benim çizimimden çok daha başarılı.

Saçları da çok daha hoş duruyor...


&&&



Ya aşağıdaki fındık hanıma ne demeli...

Onu görünce canım karlarda oynamak istiyor.. Neşeli surat, mutlu prenses, o ne güzel giysiler
beyaza bu renkler ne de çok yakışırmış..
sıcacık şapkası, sarı çizmeleri ve beyaz kar taneleri...

Tekrar çocuk olabilmek, acı ve acıtıcı dünyadan uzaklaşmak ne keyifli olurdu.. Hiç bir şey düşünmeden....Çocukça oynamak karlarda, gülmek, eğlenmek, yuvarlanmak, hatta sonrasında pasta yemek... sıcak kocaman sütlü kakao içmek...


Miniş hanım olmak istiyorum.





inspired from pinterest





Bu çizimi de pinterestte bir çizimden etkilenerek yaptım. Ben daha sadeleştirdim ve türkçe yazı ekledim.



Zemindeki bebek maviyi görünce çarpılmıştım.  Beyaz, saks mavi ile müthiş bir etki yaratıyor. Hep diyorum, nakış, çizim pasta her ne yapıyorsam hepsini aslında renkleri kullanmak uğruna yapıyormuş gibi hissediyorum. O renkler ruhuma çok iyi geliyor. İyi hissettiriyor.




&&& 

Yorumlar

Popüler yayınlar