İLLUSTRASYON

İLLUSTRASYON

SON ÇALIŞMALAR....






Beyaz, gri, uçuk lila renkleri bir arada görmek güzel oldu.
Basit  çizim araçları kullanarak yaptım çizimi....


Renklerle oynamak inanılmaz çekici, aslında çizimden çok renkleri kullanmak ve onları ''color picker'' da  (illüstrator - renk paleti) çeşitlendirmek çekici geliyor bana..


Yıllarca çeşitli çizimleri yaptıktan sonra çalıştığım karton ya da kağıtlarda silgi kullandığım noktaların bıraktığı izler beni sinir etmişti.. bu yüzden çoğu kartonu atıp, hatta çizimden vazgeçtiğim olmuştu.. Bu adobe illüstrator programını düşünüp, yazan, yapan, yazılımını gerçekleştirenlerden Allah razı olsun! ::)) Ne kadar da bi kıymetli insanlar onlar..


Öğrenmesi uzun zaman alıyor ama öğrendikten sonra da her çizim çok kısa sürede sıfır hata ile bitiyor.
Elle çizim mi?? Onun yeri ayrı tabi... Hele suluboyanın bambaşka...


Bu aralar obje çalışmalarına taktım kafayı..
çiçekler, saksılar... dantel gibi işlenmiş çiçekler..
doğaçlama bir çizim oldu..

diğer detay görüntüler de aşağıda...














Sade ve şık oldu...
Hatalar da var ama nasıl düzelteceğimi henüz bilmiyorum.

Öğreniyorum...

&&&




Yorumlar

Popüler yayınlar