KARAVAN PROJESİ
CARAVAN PROJECT


Bugün youtube da son işlemelerimden biri olan bu projemi nasıl yaptığımı paylaştım. Son zamanlarda en keyifli çalıştığım parçalardan biri oldu..

Böyle full projelerin tamamını videoya çekmek biraz zor oluyor. Ama minik minik işleme videolarım da var bugünkü yayınımda. 


Aslında biraz nakış sohbeti oldu..

👀 🚐






Telle çalışılmış ağaç ve dallar....





Bizim evin neşesi ve küçük delisi oğlum Kırpığa adanmış bir desen de var tabi.. Bizim ponpiş de yerini aldı bu projede...
tüylendirme işlemiyle yaptığım bizim kedi..






şemsiyeyi unutmadım.. ben güneşi çok da sevmiyorum..



pasta ve elmayı öğleden sonra yemek daha zevkli..







bazen örgü de örüyorum..






ama şu stor perdelerim harika oldu...




çamaşır günüydü de...



çiçek arabasını unutmadıııımmmm..

Nasıl yaptığımı dinlemek için Youtube a...







Yorumlar

Popüler yayınlar