BU AĞAÇ BİR BAŞKA NAKIŞI


Artık buzdolabı örtüsü, koltuk örtüsü, kırlent falan yapmayalım. Bunların örnekleri yeterince yapıldı. Şimdi yeni bir şeyler söylemek zamanı..


Nakışta kullanabileceğimiz milyonlarca farklı detay var gözlerimizin önünde. 

Bazen, kapıyı açıp, neler oluyor diye dışarı bir uzansak ve farklı denemelere yönelsek mi? 








İnsanı çok fazla yormayan bir nakış videosu...

Çok fazla dikkat kesilmeden, hem dizi izleyip, ya da youtube programı dinleyip, aynı zamanda da çekirdek gibi işleyebileceğimiz bir proje..


Tek yapmanız gereken şu takıcılarda kullanılan halkalardan boy boy alıp, boş zaman buldukça battaniye ilmeğiyle renk renk işlemek.. Ben bayılıyorum böyle tuhaf tekniklerle bir şeyler yapmaya..

Sonrasında da basit bir ağaç çizimini iplikle dolgulamak..

Hepsi bu.. 

Bu halkaların farklı versiyonları da var. Sadece battaniye ilmeği ile değil, iğne oyası teknikleriyle de çiçek motifleri oluşturabilirsiniz.. 

Bu konuda severek takip ettiğim bir sanatçı var..

Liz Cooksey 



http://lizcooksey.com
sitesinde muhteşem örnekler var..



Çalışmalarından bir kaç örneği aşağıda paylaşıyorum.
Bana esin kaynağı olmuşlardı. Siz de esinlenebilir, farklı desenler ve işlemeler yaratabilirsiniz.
















Aslında kendisi tel sanatçısı.. Tellerle 3 boyutlu objeler çalışıyor. Bir minik de nakış tekniklerinden faydalanıyor. Farklı bir alanda çalışıyor ama nakışta esinler bitmez. 

Ben böyle bir nakış projesi çıkardım ama belki sizler farklı şeyler görür, farklı hayaller kurarsınız..

Sanırım bu melez fikirlerle nakış daha da güzelleşiyor.

Farklılıklar güzelmiş..


Kendinize iyi bakın.. Sevgiler.




***






Yorumlar

Popüler yayınlar