İĞNE OYASI NAKIŞ TEKNİKLERİ   
















Bugün çok sevimli bir çizimi iğne oyası teknikleriyle çalıştım ve paylaştım. 
Yaklaşık 2 senedir iğne oyası teknikleri çalışıyorum.. 
Bu konuda en büyük öğreticim aşağıdaki kitap oldu.
Kendine has bir nakış tekniği olan Hazel Blomkamp'ın iğne oyası ve örme teknikleri beni büyüledi.
Son derece usta çizimleri bir büyücü gibi harika işlemelere çeviriyor.










              

Çok ama çok şey öğrendim bu kitaptan. Bende bir kaç kitabı daha var. Ancak yeri geldikçe bu kitaplardan bahsetmek istiyorum. 

Zaman içinde elim meleke kazanınca, kendimce farklı yollar geliştirmeye başladım. 

Youtube da videolar çekmeye başlayınca da bu teknikleri sık sık kullanır oldum.


Son olarak basit bir pasta çizimini iyi bir örnekleme olacağı düşüncesiyle iğne oyası teknikleriyle işledim. 

Youube daki videosunu aşağıda paylaşmak istiyorum. 

Bu nakışı merak edenlere gelsin. 










Uzun bir video olduğu için 2 bölüm olarak yayınlayacağım. 
Bugün sadece 1. bölümü yayınladım. gelecek çarşamba da 2. bölümü izleyebileceksiniz.



Bu nakış tekniğine ilgi duyanlar lütfen  aklına takılanları sormaya çekinmesin.

Selam ve sevgiler.....







 





Yorumlar

Popüler yayınlar